Ako môžem zaplatiť?
Ponúkame Vám 2 možnosti platby za tovar: Platba pri doručení / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti pri jeho preberaní. Platba prevodom na náš účet – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení. ...
2018
Ponúkame Vám 2 možnosti platby za tovar: Platba pri doručení / Dobierka – za tovar zaplatíte v hotovosti pri jeho preberaní. Platba prevodom na náš účet – bezhotovostná platba, tovar Vám bude odoslaný po uhradení. ...
Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov. Návod pri reklamácii tovaru: Tovar aj s kópiou faktúry a sprievodným listom nám zašlite doporučene (nie na dobierku) na adresu: Karpatské námestie 10A, Bratislava. V sprievodnom liste uveďte meno a priezvisko, na ktoré bola objednávka ...
Áno, môžete vrátiť aj časť objednávky. Ak ju chcete reklamovať, pošleme Vám späť peniaze. Ak si chcete namiesto nej vybrať iný tovar, vrátime Vám prípadný rozdiel medzi sumou nového a vráteného tovaru. ...